Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența Informatii Suplimentare. Continuarea navigării pe acest site implică acceptarea dvs.

Politica de Retur

Returnarea sau schimbul produselor sunt GRATUITE*, in termen de 14 zile calendaristice !
Orice client are dreptul la un singur schimb si un singur retur gratuit pentru fiecare comanda receptionata.

Pentru a returna / schimba un produs, va rugam sa ne contactati in scris la adresa CONTACT@GEORGIANALOBONT.RO si sa mentionati nr comenzii.

In cazul in care doriti schimb de marime, va rugam sa mentionati marimea dorita.

* Pentru comenzile internationale, NU se ofera schimb sau retur gratuit. 



POLITICA DE RETUR:

Clientul poate returna/schimba produsele achizitionate, in urmatoarele conditii:

- Produsul sa nu fie purtat sau spalat si sa prezinte toate etichetele intacte;

- La predarea catre curier produsul sa fie ambalat si sigiliat in cutia originala;

Clientul poate returna/schimba produsele achizitionate, in urmatoarele situatii:

- Produsul nu este conform cu asteptarile;

- Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site;

- Coletul prezinta deteriorari severe;

- Produsele au fost livrate gresit;

- Produsele au marimi eronat comandate;

- Din orice motiv legat de culoare, croiala si executie.

- Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre LOBONT FASHION.

- In cazul in care se doreste schimbul produsului cu un altul de pe site, aceasta se poate realiza rapid prin procedura "COLET LA SCHIMB". In acest caz va rugam sa ne contactati prin email la adresa: contact@georgianalobont.ro

Clientul este obligat sa notifice LOBONT FASHION , intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin email la adresa contact@georgianalobont.ro : , in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Clientul LOBONT FASHION nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (produsul este folosit, nu are toate etichetele intacte). 

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 10 zile de la primirea returului cu conditia respectarii de catre Client a articolului 13.3. LOBONT FASHION rambursează sumele menţionate folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. LOBONT FASHION nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de LOBONT FASHION . Cu excepţia cazului în care LOBONT FASHION s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, LOBONT FASHION poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către LOBONT FASHION , luându-se în considerare data cea mai apropiată. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client pentru returnarea produselor, nu se ramburseaza.

Premiile sub forma de voucher, sau produse LOBONT FASHION, castigate in urma concursurilor desfasurate de LOBONT FASHION, nu se returneaza. Fac exceptie doar produsele identificate neconforme (defect de fabricatie), sau produse trimise gresit fata de cele solicitate de castigator.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre LOBONT FASHION.

In cazul in care Clientul primeste in cadrul comenzii unul sau mai multe produse cu titlu Gratuit, el are obligatia de a le returna si pe acestea in mod integral in conformitate cu art. 13.3, in cazul in care doreste returnarea comenzii.